Jag behöver ett amorteringsunderlag från min bank, hur gör jag?

Om du är kund i Danske Bank så kontaktar du oss via säkert meddelande i mobilbanken/Hembanken.

Du kan även ringa till vår kundservice. Tänk på att du alltid behöver kunna identifiera dig via BankID eller kodbox när du ringer oss. Är du kund i en annan bank men funderar på att byta till oss så behöver du först kontakta din nuvarande bank för ett amorteringsunderlag. På grund av banksekretessen kan dessa uppgifter inte lämnas direkt mellan bankerna utan du som kund måste själv begära ut dem.
  • Skriv ut
  • Sajtkarta

Fråga Frågor

Få snabb hjälp här på sidan eller kontakta oss.
 
Var detta svar till hjälp?
Vi använder svaren för att förbättra vår kundservice. Du försvinner inte från sidan när du svarar på frågan.

Fick du svar på din fråga?

Kontakta
0752-48 45 42

Chatta med oss

Kundservice Internetsupport

Kontakta oss

Ring till oss Skriv till ossBoka möteBli kund

Sök kontor

Hitta ditt kontorKontorens öppettider