Danske e-Möte

Danske e-Möte

Få kvalificerad rådgivning inom pension, sparande och placeringar - framför din dator.
 
  • Kvalificerad rådgivning via internet
  • Flexibla mötestider - när det passar dig
  • Signera dokument elektroniskt

Danske e-Möte

 

Kvalificerad rådgivning när det passar dig

Danske e-Möte är ett erbjudande som gör det möjligt att få kvalificerad rådgivning på andra ställen än på banken. Exempelvis hemifrån.

Danske e-Möte är lämpligt för rådgivning inom alla områden men främst pension, sparande och placeringar. På din dator kan din rådgivare visa dig bilder och beräkningar samt kan guida dig genom komplicerade frågor.

Enkelt att boka - enkelt att mötas

Det kräver ingen installation på din dator. Det enda du behöver är en dator, tillgång till Hembanken och en telefon.

Du kan boka rådgivning med Danske e-Möte genom att ringa oss på 0752 480 480. För närvarande kan du boka ett rådgivningsmöte måndag till torsdag mellan 09:00-21:00, eller fredagar mellan 09:00-17:00.
 
 

Så fungerar Danske e-Möte

  • När du och din rådgivare har kommit överens om att ha ett e-Möte får du en bekräftelse i Hembanken med datum och tid för mötet.
  • 30 minuter innan mötet börjar får du en meddelande i Hembanken. Via meddelandet kan du logga in på e-Mötet via knappen "Starta e-Möte".
  • Väl inne på e-Mötet ringer din rådgivare upp dig och ni kan tala med varandra över telefon. Rådgivaren kommer kunna visa bilder och beräkningar på din dator - precis som om du satt vid din rådgivares skrivbord.
  • Under e-Mötet kan du även se ett foto av din rådgivare på din dator.
  • På e-Mötet kommer din rådgivare bland annat visa dig beräkningar av din ekonomi på därför rekommenderar vi att du sitter på avskild plats när ni har mötet.
Så fungerar Danske e-MöteGöm texten


Krav för internetuppkoppling
Danske e-Möte har stöd för vanliga internetanslutningar. Det kan upplevas problem med äldre modem-anslutningar, eller om du har en 3G-anslutning med dålig täckning. Om du får problem under e-Mötet kan vi boka om så att mötet hålls per telefon.
Vad kan jag få rådgivning om?
Du kan få rådgivning inom alla områden, men främst pension, sparande och placeringar.
Hur bokar jag ett e-Möte?
Du bokar ett e-Möte genom att ringa till oss på telefonnummer 0752 480 480.
Kan jag delta i Danske e-Möte via min smartphone eller surfplatta?
Det är för närvarande endast möjligt att delta från en PC eller Mac.
Vem kan jag hålla e-Möte med?
Du får rådgivning av en av våra licensierade rådgivare.
Var kan jag få hjälp?
Om du behöver teknisk support i samband med ett e-Möte kan du ringa vår support.
Se kontaktuppgifter och öppettider
När kan jag ha ett e-Möte?
För närvarande kan du boka ett rådgivningsmöte måndag till torsdag mellan 09:00-21:00, eller fredagar mellan 09:00-17:00.
Previous Next
 Läs mer om investeringssparkonto
Investeringssparkonto
  • Förenklar din deklaration
  • Omfattas av insättningsgarantin
  • Obegränsade uttag
 Läs mer om Mastercard Guld
Mastercard Guld
  • Kreditgräns på 50 000 kr
  • Räntefria köp upp till 45 dagar
  • Möjlighet att delbetala​
 Läs mer om bolån
Bolån
  • Bra individuella villkor
  • Helhetslösning för dina bolån
  • Välj bindningstid som passar din ekonomi
 Läs mer om våra mobila tjänster
Mobila tjänster
  • Tillgång till dina konton dygnet runt
  • Appar för smartphones och surfplattor
  • Smarta SMS-tjänster
 Mastercard Platinum – för dig som vill ha mer än guld
Mastercard Platinum
  • Kreditgräns på 100 000 kr​​
  • Concierge service
  • Tillgång till exklusiva flygplatslounger
 Läs mer om Danske Invest Horisont
Danske Invest Horisont
  • Aktivt förvaltade fonder
  • Du väljer risknivå
  • Passar för månadssparande
 Läs mer om BankID
BankID
  • Enkel att använda
  • Legitimera dig online
  • Legitimera dig hos myndigheter och företag
 
Kontakta
0752-48 45 42

Chatta med oss

Kundservice Internetsupport

Kontakta oss

Ring till oss Skriv till ossBoka möteBli kund

Sök kontor

Hitta ditt kontorKontorens öppettider