Anmäl klagomål

Om du vill framföra ett klagomål till Banken ska du i första hand vända dig till ditt kontor och framföra dina synpunkter. Du kan dock även använd nedanstående formulär för att skicka in ditt klagomål.

För att vi ska kunna ge dig ett så snabbt svar som möjligt ber vi dig att ange följande:

  • Kontonummer eller personnummer
  • Vilket kontor eller avdelning som du haft kontakt med
  • En beskrivning av klagomålet
  • Eventuella tidigare kontakter med banken med anledning av klagomålet
 
Skicka ditt klagomål
Vad händer när du registrerat ett klagomål? - Läs om hur vi hanterar klagomål
  1.  
  2.  

Gå vidare

Prenumerera på nyheter
Prenumerera på pressmeddelanden och nyhetsbrev från banken. Nyheterna skickas till dig via e-post.

Prenumerera här
Bli kund
Vill du veta mer om vårt erbjudande och se hur enkelt det är att bli kund i banken?

Jag vill bli kund
Kontakta
0752-48 45 42

Chatta med oss

Kundservice Internetsupport

Kontakta oss

Ring till oss Skriv till ossBoka möteBli kund

Sök kontor

Hitta ditt kontorKontorens öppettider