Så här gör du för att logga in på Hembanken med kodbox:
Om din kodbox har kommit bort ber vi dig kontakta ditt bankkontor.
Om du i fortsättningen vill slippa meddelandet ska du markera kryssrutan "Always trust content from Danske Bank A/S Danmark Sverige Filial/Lita alltid på innehåll från Danske Bank A/S Danmark Sverige Filial". Om du inte markerar rutan kommer du att behöva svara "Yes/Ja" vid varje inloggning.
Det kan vara flera olika orsaker till varför du får felmeddelandet "Användar-ID eller kod är inte korrekt"".
Har du frågor till ovanstående är du välkommen att kontakta Kundsupport Internettjänester.
Det har uppstått ett tekniskt fel under dekryptering av de data som du skickar till banken.
Det har uppstått ett fel i kommunikationen mellan din dator och banken. Starta om din webbläsare och försök igen.
Om problemet kvarstår är du välkommen att kontakta Kundservice Internettjänster.
För att kunna använda fuktionerna i Hembanken skall du först teckna ett avtal om elektronisk signatur med banken. Detta kan du gör genom att klicka på ett av dina konton i "Kontoöversikten" på Hembankens förstasida. Då kommer "Anslutning till Hembanken" att visas. För att teckna avtalet gör du enligt följande:
Nu kommer alla funktioner i Hembanken att vara tillgängliga.