Vad gör jag när jag har
glömt min pinkod?
Vad gör jag när jag har glömt min pinkod?

Om du glömt pinkoden till ditt kort kan du enkelt beställa den igen.

Du som har ett företagskort med personligt betalningsansvar och är privatkund i banken har möjlighet att spärra kortet via Hembanken.

Så gör du:

  • Logga in i Hembanken
  • Klicka på "Kort & valuta".
  • Klicka på "Kortöversikt".
  • Klicka på pilen framför det kort du vill ha en ny pinkod till.
  • Välj "Återbeställ pinkod".
  • Klicka på "OK".
  • Godkänn med din säkerhetslösning och klicka på "OK".


Det går även bra att kontakta Kundservice Företagskort på telefonnummer 0771-560 560.​​​

  • Skriv ut
  • Sajtkarta
 
Var detta svar till hjälp?
Vi använder svaren för att förbättra vår kundservice. Du försvinner inte från sidan när du svarar på frågan.

Fick du svar på din fråga?Fick du svar på din fråga?

 
Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Danske Bank A/S, Danmark, Sverige Filial, Org.nr. 516401-9811, står under tillsyn av det danska Finanstilsynet.
Telefonsamtal kan spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl
Läs användarvillkor, cookies och behandling av personuppgifter och Information om Danske Banks behandling av personuppgifter. Om du har frågor om hur vi behandlar dina personuppgifter är du välkommen att kontakta Danske Banks Databeskyddsfunktion, Holmens Kanal, 2-12, 1092 Köpenhamn K – mail: DPOfunction@danskebank.com.