Hjälp oss att bli bättreHjälp oss att bli bättre

Vi strävar alltid efter att du som kund ska känna dig nöjd med de produkter och tjänster vi erbjuder. Om något blivit fel eller om du har synpunkter och förslag på hur vi kan bli ännu bättre vill vi gärna höra från dig.

Vad vill du göra?Vad vill du göra?

Ge oss dina synpunkter eller förslag
Din åsikt räknas - stort som smått. Därför vill vi gärna veta vad du tycker.

Tyck till om banken
Registrera ett klagomål
Om du upplevt att du blivit felbehandlad av banken kan du anmäla ett klagomål.

Registrera ett klagomål

Gå vidareGå vidare

Prenumerera på nyheter
Prenumerera på pressmeddelanden och nyhetsbrev från banken. Nyheterna skickas till dig via e-post.

Prenumerera här
Bli kund
Vill du veta mer om vårt erbjudande och se hur enkelt det är att bli kund i banken?

Jag vill bli kund
​​
 
Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Danske Bank A/S, Danmark, Sverige Filial, Org.nr. 516401-9811, står under tillsyn av det danska Finanstilsynet.
Telefonsamtal kan spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl
Läs användarvillkor, cookies och behandling av personuppgifter och Information om Danske Banks behandling av personuppgifter. Om du har frågor om hur vi behandlar dina personuppgifter är du välkommen att kontakta Danske Banks Databeskyddsfunktion, Holmens Kanal, 2-12, 1092 Köpenhamn K – mail: DPOfunction@danskebank.com.