Är betalningen från utlandet
registrerad på mitt konto?
Är betalningen från utlandet registrerad på mitt konto?

Det kan vara svårt att veta exakt vilket belopp som kommer att överföras från ett annat land. Valutakurserna förändras nämligen dagligen. Det är därför en fördel att du kan skilja en överföring från utlandet från andra transaktioner.

Så här gör du:

  • Logga in i Hembanken.
  • Klicka på "Konton" och välj "Kontoöversikt".
  • Välj det konto pengarna ska komma in på.
  • Betalningen är markerad med ett litet kuvert. Om du klickar på kuvertet hittar du upplysningar om avsändare, valutakurser och annat.
  • Skriv ut
  • Sajtkarta

Fråga Frågor

Få snabb hjälp här på sidan eller kontakta oss.
 
Var detta svar till hjälp?
Vi använder svaren för att förbättra vår kundservice. Du försvinner inte från sidan när du svarar på frågan.
 
Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Danske Bank A/S, Danmark, Sverige Filial, Org.nr. 516401-9811, står under tillsyn av det danska Finanstilsynet.
Telefonsamtal kan spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl
Läs användarvillkor, cookies och behandling av personuppgifter och Information om Danske Banks behandling av personuppgifter. Om du har frågor om hur vi behandlar dina personuppgifter är du välkommen att kontakta Danske Banks Databeskyddsfunktion, Holmens Kanal, 2-12, 1092 Köpenhamn K – mail: DPOfunction@danskebank.com.