Kontakta Internetsupporten

Beskriv ditt ärende i detalj så kan vi besvara dina frågor effektivt och snabbt. På denna sida kan du även få hjälp med svar på vanliga frågor, och se aktuell driftstatus för Hembanken.

Se vanliga frågor och svar​

E-post skickas via en öppen kanal, vilket gör att de kan läsas av utomstående. Därför uppger vi inte personliga upplysningar såsom personnummer eller dylikt i vår kontakt med dig.​​



 
Kontakta Internetsupporten
Är du kund i banken?
Ställ din fråga
Vilket område gäller din fråga?
  1.  
Ange dina kontaktuppgifter
  1.  
  2.  
  3.  
  1. De personuppgifter vi får in lagras hos oss för att vi snabbare och enklare ska kunna hjälpa dig. Lagring och behandling sker i enlighet med Personuppgiftslagen (öppnas i nytt fönster).

Gå vidare

Säkerhet på internet
Vi kompromissar inte med säkerheten.

Hur vi skyddar dig
Hur du kan skydda dig själv
Driftstatus i Hembanken

Normal drift.

Varning för falska mail!
Det cirkulerar falska mail som utger sig att komma från Danske Bank, med uppmaning om att klicka på länkar för inloggning till Hembanken. Danske Bank kommer aldrig att be dig om personlig information såsom kortuppgifter, lösenord eller inloggningsuppgifter till internetbanken via e-mail. Dessa uppgifter anger du endast och alltid i inloggat läge. Om du klickar på den bifogade filen är det risk för att din dator blir infekterad av ett virus och vi rekommenderar dig då starkt att datorn undersöks och återställs av ett professionellt datorföretag.

Har du några frågor om ditt konto i Danske Bank kan du ringa till oss på:
Telefonnummer: 0752-48 45 42.
Klicka här för mer information

Kontakta
0752-48 45 42

Chatta med oss

Kundservice Internetsupport

Kontakta oss

Ring till oss Skriv till ossBoka möteBli kund

Sök kontor

Hitta ditt kontorKontorens öppettider