Driftstatus Hembanken

På den här sidan kan du se meddelanden om aktuell driftstatus.

Vi uppdaterar driftmeddelanden under internetsupportens öppettider

Hitta hjälp 'Hembanken, login och internetsupport'

Mobilbank

Efter uppdatering i mobilbanken ska man logga in med sitt 4-siffriga lösenord istället för servicekod.
Klicka på ditt namn, välj att logga in som annan användare och sedan klicka OK. Här kan du välja att logga in med BankID/lösenord.
Vi beklagar olägenheten och jobbar på att göra inloggningen smidigare till nästa uppdatering.

Viktig information om öppettider för kundsupport internettjänster.
På grund av situationen med coronaviruset, har vi ändrat våra öppettider för Hembanken kundsupport.
De nya öppettiderna är:
Måndag-Fredag: 8-18
Lördag och Söndag: 10-14
Vi hoppas på förståelse och beklagar de eventuella problem som detta medför.

Varning för falska telefonsamtal!
Just nu upplever vi en ökning av falska telefonsamtal. Bedragarna uppger sig ringa från Danske Bank och telefonnumret ser ut att tillhöra Danske Bank. Bedragarna försöker locka dig att lämna ut din kod till ditt BankID eller din kodbox. Lämna aldrig ut dina inloggningsuppgifter eller koder till någon via telefon, e-mail eller i sociala medier. Danske Bank kommer aldrig ringa upp dig och be att du identifierar dig. Har du blivit kontaktad på ovanstående vis, vänligen kontakta vår kundservice på 0752-48 45 42.

Har du några frågor om ditt konto i Danske Bank kan du ringa till oss på:
Telefonnummer: 0752-48 45 42.
Klicka här för mer information
BankID och säkerhet

  • Skriv ut
  • Sajtkarta
Kontakta
0752-48 45 42

Chatta med oss

Kundservice Internetsupport

Kontakta oss

Ring till oss Skriv till ossBoka möteBli kund

Sök kontor

Hitta ditt kontorKontorens öppettider