Kontakta Internetsupporten

Beskriv ditt ärende i detalj så kan vi besvara dina frågor effektivt och snabbt. På denna sida kan du även få hjälp med svar på vanliga frågor, och se aktuell driftstatus för Hembanken.

Se vanliga frågor och svar​

E-post skickas via en öppen kanal, vilket gör att de kan läsas av utomstående. Därför uppger vi inte personliga upplysningar såsom personnummer eller dylikt i vår kontakt med dig.​​



 
Kontakta Internetsupporten
Är du kund i banken?
Ställ din fråga
Vilket område gäller din fråga?
  1.  
Ange dina kontaktuppgifter
  1.  
  2.  
  3.  
  1. De personuppgifter vi får in lagras hos oss för att vi snabbare och enklare ska kunna hjälpa dig. Lagring och behandling sker i enlighet med Personuppgiftslagen (öppnas i nytt fönster).

Gå vidare

Säkerhet på internet
Vi kompromissar inte med säkerheten.

Hur vi skyddar dig
Hur du kan skydda dig själv
Driftstatus i Hembanken

Normal drift

Varning för falska telefonsamtal!
Just nu upplever vi en ökning av falska telefonsamtal. Bedragarna uppger sig ringa från Danske Bank och telefonnumret ser ut att tillhöra Danske Bank. Bedragarna försöker locka dig att lämna ut din kod till ditt BankID eller din kodbox. Lämna aldrig ut dina inloggningsuppgifter eller koder till någon via telefon, e-mail eller i sociala medier. Danske Bank kommer aldrig ringa upp dig och be att du identifierar dig. Har du blivit kontaktad på ovanstående vis, vänligen kontakta vår kundservice på 0752-48 45 42.

Har du några frågor om ditt konto i Danske Bank kan du ringa till oss på:
Telefonnummer: 0752-48 45 42.
Klicka här för mer information
BankID och säkerhet

Kontakta
0752-48 45 42

Chatta med oss

Kundservice Internetsupport

Kontakta oss

Ring till oss Skriv till ossBoka möteBli kund

Sök kontor

Hitta ditt kontorKontorens öppettider